DUBTES MÉS COMUNS I
FUNCIONAMENT
Transport
Us oferim la garantia de treballar amb Correus per als nostres enviaments. Un cop rebut i confirmat el pagament el lliurarem a la companyia de transport que realitzarà el lliurament en 48/72H en dies laborables de dilluns a divendres al vostre domicili o al lloc que vostès sol·licitin (Oficina de Correus o Citypaq més proper). Els terminis de lliurament es poden veure modificats durant promocions especials, Black Friday o Nadal. Per a enviaments internacionals, el temps d'enviament pot anar entre 5 i 8 dies.
És imprescindible per a la gestió de lliuraments facilitar el número de telèfon mòbil per poder rebre els avisos del transportista.
L´empresa de transport us enviarà un MAIL i un SMS amb avisos sobre l´estat del lliurament. Si després de dos intents de lliurament al domicili oa l'adreça indicada el transportista no aconsegueix contactar amb el client, procedirà a dipositar la comanda a l'Oficina de Correus més propera al seu domicili. El paquet estarà 15 dies a les oficines de Correus i si no és recollit s'enviarà de tornada per a 24Segons.
Els enviaments a les Illes Canàries també seran a través de Correus i el pagament dels impostos s'efectuarà a les mateixes oficines a l'hora de recollir la comanda o en el moment en què el transportista li lliuri la seva comanda.
Per a les comandes amb diferents articles que necessitin preparar més d'un paquet (embalum) el preu de l'enviament es pot veure afectat per cada paquet extra.
Comandes amb recollida a la botiga:
Un cop la comanda estigui a la botiga rebràs un avís perquè vinguis a recollir la teva comanda. Si trigues algun dia a venir a buscar la teva comanda ens posarem en contacte amb tu recordant-te que la tens disponible a la nostra botiga. T'ho guardarem un màxim de 15 dies, si passats aquests 15 dies no hem pogut contactar amb tu tornarem al magatzem els productes de la teva comanda i crearem un bo al teu compte perquè puguis aprofitar en futures compres. Aquesta gestió comporta un càrrec que es descomptarà del mateix bo creat.
Terminis de lliurament
El termini dexpedició a península i Balears és de 48/72H en dies laborals de dilluns a divendres.
El termini d'expedició a les Canàries, Ceuta i Melilla és entre 6 i 9 dies de dilluns a divendres. (Laborables a Espanya). Aquest termini pot variar a causa de tràmits duaners que queden fora de l'abast de 24 segons.
El termini d'expedició internacional és entre 5 i 8 dies de dilluns a divendres. (Laborables a Espanya).
En cas que 24Segons no pugui complir amb aquest termini a causa de la manca d'estoc, el nostre servei d'atenció al client es posarà en contacte amb el client una vegada detectada la incidència, per comunicar-ho i procedir a la confirmació de la data aproximada de l'enviament , canvi o anul·lació de la comanda.
Si hagués realitzat el pagament se li tornarà l'import de forma immediata de la mateixa manera en què es va realitzar només en cas que cap de les alternatives ofertes o la data de servei facilitada no satisfés el client.
DESPESES D'ENVIAMENT ENVIAMENT GRATIS A PENINSULA A PARTIR DE 90€
Enviaments a domicili:
Espanya Peninsular: 3,95 €
Illes Balears, Ceuta i Melilla: 5,95 €
Illes Canàries: 10,95€
Portugal: 8,95 €
Enviaments a Oficina de Correus o Citypaq:
Espanya Peninsular: 3,50 €
Illes Balears, Ceuta i Melilla: 5,50€
Illes Canàries: 10,50€
Enviaments Internacionals:
França: 10,95€ (4/8 dies laborables)
Europa 1: 12,95 €
(Àustria, Bèlgica, Alemanya, Itàlia, Luxemburg, Bulgària i República Txeca). (4/8 dies laborables)
Europa 2: 19,95 €
(Suïssa, Dinamarca, Regne Unit, Grècia, Irlanda, Noruega, Suècia, Gibraltar, Estònia, Finlàndia, Hongria, Lituània, Croàcia, Polònia, Letònia i Xipre). (4/8 dies laborables)
Per a enviaments a altres països no especificats o no habilitats en les nostres condicions d'enviament poseu-vos en contacte amb [email protected]
Duanes i impostos
Residents a la Unió Europea
Els preus dels productes que es troben a la venda a la web inclouen l'impost sobre el valor afegit (IVA) En cas de ser una empresa amb dret a exclusió de I.V.A, ens ha de facilitar el número de VAT i el certificat pertinent.
Residents a països extracomunitaris
Les compres que realitzin les persones físiques o jurídiques residents a països extracomunitaris no estaran exemptes del pagament del I.V.A tret que ens remetin el certificat adequat.
Les comandes amb destinació a les Canàries i països extracomunitaris estan subjectes a diverses despeses duaneres i impostos. El pagament d'aquests correspondrà al client.
El sistema de compra se sotmet a la legislació vigent a Espanya, per tant les operacions de venda s'entenen realitzades al domicili de SORT 2000 S.L. ubicat al C/Mossen Ramon Fornells, número 52 sota -08301 de Mataró (Barcelona).
Condicions d'enviaments internacionals:
Els nostres enviaments es lliuren dins dels terminis estimats habituals. Tingues en compte que el lliurament de la teva comanda podria demorar-se lleugerament en veure's afectat per l'elevat flux d'enviaments durant el període de rebaixes o promocions especials.
• El client és responsable dels possibles costos de duanes o impostos locals.
• El VAT no serà reemborsat a les vendes internacionals.
• Les nostres comandes no poden ser lliurades en un apartat de correus o base militar.
• El termini de lliurament habitual de la teva comanda podria veure's afectat durant períodes especials, Nadal, rebaixes o promocions puntuals, a causa de l'alt volum d'enviaments
• Per a les comandes internacionals de més d'un article el preu de l'enviament es podrà veure afectat
Devolucions de productes
Només s'acceptaran devolucions de mercaderia durant els 14 dies posteriors a la recepció i que hagin estat autoritzades per l'empresa SORT 2000 S.L.
Cal que la mercaderia es trobe en perfecte estat, incloent-hi els precintes i embolcalls. És important empaquetar bé els productes perquè no pateixin cap dany i incloure tots els components i caixa/embolcall original del producte. Recordeu-li que, si la mercaderia no arriba en bon estat, es denegarà la devolució. Haureu d'incloure l'albarà de lliurament i marcar la casella de reemborsament o bo.
Per tornar la mercaderia té les opcions següents:
1. Podeu acudir a qualsevol de les nostres botigues i tramitar-ne la devolució sense cap cost. El personal de botiga es farà càrrec de la gestió. La retribució final es tramitarà des del Departament Web, la devolució sefectuarà de la mateixa manera que es va fer el pagament. *
2. Podeu sol·licitar la devolució sense necessitat d'iniciar sessió des del mateix peu de pàgina de la nostra pàgina web, a la secció de Botigues podreu trobar l'apartat de Devolucions. Un cop dins haureu d'introduir el número de la vostra comanda i la vostra adreça de correu electrònic. Seguidament podrà seleccionar el/s producte/s que vulgui tornar. Finalment seleccionar el motiu de la devolució i el mètode de retorn als desplegables i donar-li al botó Sol·licitar una Devolució.
També podeu sol·licitar una devolució des de dins del seu perfil, a la secció Devolucions de mercaderia.
El nostre servei d'atenció al client us enviarà el necessari per formalitzar la devolució.
En aquest cas se us programarà la recollida del producte, que ha d'estar perfectament protegit tal i seguint les recomanacions donades a l'inici, i el mateix transportista posarà l'etiqueta perquè arribi a les nostres instal·lacions. Tota aquesta gestió té un cost de 4,90€ que es descomptarà del producte tornat.
Sestima que el temps despera per a la devolució és de 2 a 5 dies laborals. (Quan hi hagi activa alguna promoció es pot veure una petita demora).
Residents a Canàries, Ceuta, Melilla, les Illes Balears i fora d'Espanya, hauran d'enviar per Correus la mercaderia a l'adreça 24Segons, Carrer Remallaire 28 (Pol. Les Hortes) 08302 Mataró i l'import anirà a càrrec seu i no ens fem responsables de les incidències que es puguin ocasionar a l'enviament.
* Quan es rebi al nostre magatzem oa la nostra botiga física i es comprovi que el producte està en perfecte estat, es procedirà amb el reintegrament corresponent. El reemborsament es realitzarà pel mateix mètode que es va fer el pagament (targeta, Paypal, Sequra, etc). Quan rebem la mercaderia, ens posarem en contacte per correu electrònic per informar-vos que n'hem rebut correctament la devolució i que procedim al reintegrament.
PRODUCTES DEFECTUOSOS
El procés per a una reclamació de producte defectuós d'una compra en línia és el següent:
1. Enviar fotografia del producte defectuós a [email protected]
2. Indicar el defecte del producte
3. Foto del tiquet o de la factura de la compra.
4. Nom i telèfon de contacte.
En el cas que 24Segons ho cregui, se us recollirà el producte al vostre domicili sense cost addicional per al client. El Departament de Devolucions analitzarà aquest cas i us enviarà un correu electrònic en resposta al producte defectuós.
En el cas de devolució per material defectuós degut a una fallada de fabricació 24Segons emetrà un bo vàlid per a properes compres.
El procés per a una reclamació de producte defectuós d'una compra a una botiga física és el següent:
1. Portar el producte defectuós 'in situ' a la botiga.
2. Portar el tiquet o factura de la compra.
Des de la mateixa botiga procediran a valorar el producte defectuós, i emetran la valoració entre 0 i 3 dies laborals segons el cas.
En el cas de devolució per material defectuós degut a una fallada de fabricació 24Segons emetrà un bo vàlid per a properes compres.
En el cas de devolució per material defectuós degut a un defecte dús o si es considera que, segons els paràmetres exigits per la marca que no és un defecte de fabricació, 24SEGONS informarà al client el motiu pel qual no procedeix a la reclamació.
ATENCIÓ AL CLIENT
Dilluns a dijous 8:00 ha 13:30 hi de 15:00 ha 17:30 h. Divendres de 8:00 ha 15:00 h.
[email protected] / 931 258 727
Et respondrem el més aviat possible
Parla amb nosaltres
Dilluns a dijous 8:00 ha 13:30 hi de 15:00 ha 17:30 h. Divendres de 8:00 ha 15:00 h.